اسباب بازی آشپزخانه دخترانه موجب فوت کودکان می شود

کودکان در حین انجام بازی ، آنها یاد می گیرند که با مشکلات ، احترام متقابل و به اشتراک گذاری زود هنگام برخورد کنند.

بازی ، که عملکردهای زیادی دارد ، برای کودکان در اسباب بازی آشپزخانه دخترانه به یک معنا حق است و باید از آن پشتیبانی شود.

این که آیا بازی یک بازی است یا خیر ، با لذت و خوشبختی تعریف می شود ، کودک از بازی دریافت می کند.

با توجه به لذت به دست آمده از بازی ،استدلال کردند که این بازی دارای چهار ویژگی اساسی است که در جدول خلاصه شده است.

انتخاب اسباب بازی ها ، که به عنوان پلی بین رویا و واقعیت هنگام بازی بازی می کند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اسباب بازی باید سن کودک و حداقل الزامات ایمنی را رعایت کند.
پزشکان و دستیار متخصصان مراقبت های بهداشتی در کلینیک های پیگیری کودکان باید اطلاعات کافی و جدی در مورد بازی ها و اسباب بازی ها داشته باشند.

این باید کودک را در اعمال حق بازی خود تشویق و راهنمایی کند. در این بررسی ، ما با هدف بررسی مفهوم بازی ها و اسباب بازی ها ، که نقش مهمی در پرورش افراد سالم و شاد دارند ، با این دیدگاه.

اگرچه اثرات مثبت اجتماعی ، جسمی و شناختی بازی بر روی کودکان مدت طولانی شناخته شده است ، اما میزان بازی فعال با زندگی مدرن در مقایسه با سالهای گذشته کاهش می یابد. در یک مطالعه ، مشخص شد که کودکان به طور متوسط در هفته 8 ساعت کمتر از کودکان 2 دهه قبل بازی می کنند.

این “عدم بازی” به دلیل برخی از مشکلات جسمی و شناختی مقصر شناخته شده است.

در یک مطالعه مشاهده ای از تورنتون و همکاران.در 98 کودک ، نشان داده شد که کودکان پیش دبستانی سطح توصیه شده فعالیت بدنی را انجام نمی دهند. در این مطالعه ، 73 ٪ از کودکان کم تحرک ، 13 ٪ خفیف و 14 ٪ فعالیت بدنی با شدت متوسط بودند.