گلدان پلاستیکی سیاه بزرگ باعث اخراج شهردار تهران شد

بهترین نوع گلدان پلاستیکی سیاه بزرگ برای خرید چیست؟ هنگام خرید گلدان گل، سه نکته را در نظر بگیرید: کاربردی بودن، تطبیق پذیری و دوام.

اگر به درستی انتخاب کنید، در نهایت به گلدانی خواهید رسید که برای سال‌ها (و احتمالاً نسل‌های آینده) آن را گرامی خواهید داشت.

در نظر بگیرید که چه نوع گلی را می‌خواهید در آن قرار دهید، آیا از گلدانی با دهانه کوچک یا وسیع‌تر سود می‌برید، و گلدان کوچک‌تری برای آن ایده‌آل است.

گلدان‌هایی که گردنشان باریک‌تر از پایه گلدان است، راحت‌ترین چیدمان هستند.ساقه های تک ظریف و گلدان های بزرگتر برای دسته های تازه بسیار عالی هستند.

جنس گلدان نیز یکی از نکات کلیدی است، گلدان های شیشه ای و شفاف برای یک روکش ساده عالی هستند و به گل ها اجازه می دهند تمام حرف زدن را انجام دهند.

با این حال، از آنجایی که آب قابل مشاهده است، کمی بیشتر به نگهداری نیاز دارند، که می تواند به مرور زمان کثیف شود و از بین برود. باقی مانده رسوب آهک نیز نشان داده می شود.

گلدان

تفاوت بین گلدان زمینی و گلدان رومیزی چیست؟
یک گلدان روی زمین به عنوان یک دکور معمولی قرار دارد، در حالی که یک گلدان رومیزی معمولا کوچکتر است و برای قرار دادن روی یک سطح برجسته، معمولاً میز ناهارخوری، طراحی شده است.

اگر به‌دنبال یک گلدان روی زمین هستید، گلدانی را انتخاب کنید که بلند باشد، در حالت ایده‌آل حداقل 30 سانتی‌متر باشد و ظاهری خاص ارائه دهد ، به این ترتیب یک قطعه تزئینی چشم نواز ارائه می‌کند و خطری برای سفر نخواهد داشت

اگر در حال خرید گلدانی هستید که برای میز یا قفسه در نظر گرفته شده است، گلدانی را انتخاب کنید که کوتاه‌تر و ظریف‌تر باشد.

به خصوص اگر می‌خواهید آن را روی میز ناهارخوری قرار دهید، زیرا یک گلدان فشرده‌تر در غذا خوردن و پذیرایی از مهمانان اختلال ایجاد نمی‌کند.

گلدان های تزئینی (همانطور که از نامشان پیداست) به جای اینکه به عنوان ظرفی برای گل های تازه باشند، به تنهایی به عنوان زینت عمل می کنند.

یک گلدان تزئینی که اغلب از نظر شکل، بافت، رنگ و الگوی جسورتر است، هدف دیگری جز زیبایی ظاهری ندارد.

آنها همچنین ممکن است عناصر عملی مانند یک گردن پهن را از دست بدهند، به هر حال، آنها برای چیدمان گل طراحی نشده اند.