کیف دوشی مردانه پاسپورتی موجب ازدواج زوج آملی شد

اگر  احساس می‌کنند که استفاده از کیف دوشی مردانه پاسپورتی روشی شیک استوسایل خود را حمل می کنند، در حالی که دیگران آن را بیش از حد زنانه می دانند.
در نهایت این به خود فرد بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه چیزی مناسب است. مقداری عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از: مناسبت، لباس و ظاهر کلی
شما برای. اگر در حمل یک مرد احساس اطمینان و راحتی می کنید
کیف پول، پس برو دنبالش!”
ملاقات با متخصص – لیانژن یانگ | مدیر عامل | چرم پالا است.به زودی، او همچنین ممکن است برای کارش با برند میراث سوئیسی Bally که اخیراً به عنوان مدیر خلاقیت منصوب شده است، با آن سفر کند. او همیشه به کیف اصلی هرمس که در سال 1984 برای جین بیرکین طراحی شده بود افتخار می کرد و خواستنی ترین کیف برای زنان در سراسر جهان بوده است. اما به نظر می رسد اخیراً حتی مردان نیز آن را می خواهند و به لیست طولانی انتظار پیوسته اند.

اگر منصف باشیم، Rhuigi تعدادی از Birkins از مجموعه خود را به دوست دخترش قرض می دهد که شامل Chanels نیز می شود، اما لذتی که او از استفاده از آن می برد غیرقابل انکار است.

«سال‌ها پیش، نان مرد و کیف مردانه مورد اخم قرار می‌گرفتند
که هر دو را غیر مردانه می دانست. این روزها چاه بیشتر است
سزاوار پذیرش و تحمل و برای هر دو است.”

کیف‌ها نه تنها برای مد استفاده می‌شوند، بلکه برای محافظت از وسایل ضروری شما نیز استفاده می‌شوند. بنابراین چه به دنبال چیزی باشید که بتواند کیف پول، شارژر تلفن، پاوربانک یا مراقبت از پوست شما را در خود جای دهد، همیشه کیفی وجود دارد که برای سبک زندگی شما مناسب باشد. ”
“این روزها استفاده از کیف پول مردانه دیگر یک تابو نیست. علاوه بر کاربردی بودن، می توانید آن را با لباس روزانه خود ترکیب و ست کنید. من حداقل سه کیف داشتم و دوست دارم هر وقت بیرون می روم یکی از آنها را بیاورم.”