پیرمردی با بادام زمینی سرکه ای توانست سرطان را شکست دهد

بادام زمینی سرکه ای با شکل نامنظم به سختی به طور یکنواخت برشته می شود و بنابراین طعم ناهمواری کره بادام زمینی را ارائه می دهد

قبل از اواسط قرن نوزدهم، مردم فقط می توانستند بادام زمینی را در مقیاس محدود تولید کنند محصولات تجاری بادام زمینی تا سال 1842 دیده نمی شد.

در دهه 1890، بنجامین هیکس، کشاورز سیاه پوست ویرجینیا، با اختراع یک شگفتی مهندسی با موتور گازی که بادام زمینی را ساقه و تمیز می کرد به ایجاد صنعت مدرن کشاورزی بادام زمینی کمک کرد و به طرز چشمگیری سرعت برداشت بادام زمینی را افزایش داد.

هیکس ماشین بادام زمینی خود را ثبت اختراع کرد و بلافاصله یک تولید کننده قدرتمند تجهیزات کشاورزی از اختراع او با شکایتی استقبال کرد.

خوشبختانه، هیکس در سال 1901 برنده این پرونده شد و جمع کننده او به کشاورزی بادام زمینی متحول شد.

تمام بادام‌زمینی‌هایی که تاکنون بررسی کرده‌ایم متعلق به گروهی از بادام‌زمینی‌ها به نام «بادام‌زمینی دسته‌ای» هستند در اصل، بادام‌زمینی دسته‌ای، بادام‌زمینی‌هایی هستند که در یک دسته رشد می‌کنند.

 

دوه گیاهان بادام زمینی دسته ای، بادام زمینی خود را در انتهای شاخه های خود تولید می کنند، انگار که در حال شکوفه هستند نقطه مقابل این بادام زمینی دونده است که در تمام طول شاخه هایش بادام زمینی می روید.

کشاورزان بادام زمینی دونده را دوست دارند زیرا بوته های بادام زمینی دونده نسبت به بادام زمینی دسته ای، بادام زمینی بیشتری تولید می کنند، به این معنی که سود بیشتری به دست می آورند.

به طور خلاصه، 80 درصد از کل بادام زمینی های کشت شده در آمریکا دونده هستند.

در سال 2020، کشاورزان بادام زمینی دونده ها را در 1.3 میلیون هکتار زمین در سراسر کشور کاشتند و از 90 درصد خانواده هایی که در آنها کره بادام زمینی یک غذای محبوب است، حمایت کرد.

به طور گسترده ای در اوکلاهاما، تگزاس، می سی سی پی، آلاباما، جورجیا و فلوریدا رشد می کند به نظر می رسد که دونده ها به همان اندازه که در بین مصرف کنندگان محبوب هستند در بین تولیدکنندگان نیز محبوب هستند.

بادام زمینی دونده مغزهای متوسطی را رشد می دهد و آجیل های بسیار یکنواختی تولید می کند اگر کشاورزان بادام‌زمینی دونده‌ها را دوست دارند، تولیدکنندگان کره بادام‌زمینی نسبت به آن‌ها بی‌اعتنایی می‌کنند.