پودر ماشین لباسشویی 400 گرمی مانع آبکشی لباس در لباسشویی می شود

در سال 1960، دکتر اسپک و دکتر تو سن، انکولوژیست در دانشگاه شیکاگو، استفاده طولانی مدت از پوست حیوانات و آزمایشات خوراکی پودر لباسشویی را انجام دادند و تأیید کردند که پودر ماشین لباسشویی 400 گرمی هیچ اثر سرطان زا یا تراتوژنی ندارد.
آلمان در سال 1963 آزمایش های فوق دانشمندان آمریکایی را تکرار کرد و به همین نتیجه رسید.
در دهه 1960، پروفسور میکامی میکی از دانشگاه می در تویو یک بار سوالی را در مورد اثرات مضر پودر لباسشویی مطرح کرد.دولت ژاپن به دانشگاه ناگویا، دانشگاه می، دانشگاه هیروشیما و دانشگاه کیوتو برای انجام یک آزمایش مشترک اعتماد کرد.

پس از 8 ماه، در نهایت تایید شد که آلکیل بنزن سدیم سولفونات هیچ اثر تراتوژنی بر روی جنین ندارد.
پس از آن، کالج پزشکی دانشگاه توکیو یک بررسی عملکرد کبد را بر روی 279 کارگر و کارمند دو کارخانه پودر لباسشویی که به مدت 10 تا 20 سال مشغول تولید پودر لباسشویی بودند، انجام داد و همه موارد آزمایش نرمال بود.

آیا هنگام شستن لباس اول لباس را می گذارید و سپس آب و مواد شوینده را؟


بسیاری از افراد عادت دارند لباس‌های کثیف را در ماشین لباس‌شویی نگهداری کنند و در هنگام شستشو در آب و مواد شوینده قرار دهند. در واقع، هنگام تمیز کردن لباس‌ها، ابتدا باید مواد شوینده قرار دهید.

چون پودر است به راحتی حل نمی شود و قبل از اینکه اثر خود را بهتر اعمال کند باید در آب حل شود تا تمیز نشود و باقیمانده ایجاد نشود. روش صحیح این است: ابتدا پودر لباسشویی را در آب حل کنید، سپس داخل لباسشویی بریزید، ده دقیقه خیس کنید و سپس بشویید.
از پودر لباسشویی خودداری کنید که به دستان شما آسیب می رساند.

کارشناسان مربوطه خاطرنشان کردند که اگر مقدار کمی فوم باقی بماند، مهم نیست، باید در محدوده ایمن باشد. هنگامی که مقدار پودر لباسشویی تقریباً مناسب است، برنامه شستشوی معمولی که توسط ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تنظیم شده است می تواند لباس ها را کاملاً آبکشی کند.

مصرف کنندگان می توانند مواد شوینده با کف زیاد و کم کف را با توجه به عادت خود انتخاب کنند. مهم نیست که چه نوع لباسشویی انتخاب شده است، خود کاربر احساس می کند.