پسته خام مزمز سبب افزایش قد جنین می شود

خوردن مغز پسته ممکن است به کاهش وزن کمک کند. پسته خام مزمز به‌ویژه مفید هستند، زیرا خوردن آگاهانه را ترویج می‌کنند. پسته سرشار از فیبر است و یک وعده آن حاوی 3 گرم است.

فیبر در سیستم گوارش شما عمدتاً هضم نشده حرکت می کند، و برخی از انواع فیبر توسط باکتری های خوب در روده شما هضم می شوند و به عنوان پری بیوتیک عمل می کنند.

سپس باکتری‌های روده فیبر را تخمیر می‌کنند و آن را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تبدیل می‌کنند، که ممکن است مزایای سلامتی متعددی داشته باشد، از جمله کاهش خطر ابتلا به اختلالات گوارشی، سرطان و بیماری‌های قلبی.

بوتیرات شاید مفیدترین اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه باشد.

در یک مطالعه در سال 2014، نشان داده شد که خوردن پسته تعداد باکتری های تولید کننده بوتیرات در روده را به میزان بیشتری نسبت به خوردن بادام افزایش می دهد.

یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کنند، 41 درصد کالری کمتری نسبت به افرادی که پسته پوست‌دار مصرف می‌کنند، مصرف می‌کنند.

در واقع، چندین مطالعه سوء جذب چربی های آجیل را نشان داده اند. این به این دلیل است که بخشی از محتوای چربی آنها در دیواره سلولی آنها گیر کرده و از هضم آن در روده جلوگیری می کند.

در حالی که مطالعات کمی در مورد اثرات پسته بر وزن بررسی شده است، مواردی که وجود دارند امیدوارکننده هستند.