پارچه مبلی که نمی گذارد اکسیژن در خانه بماند

پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی نقش بسیار مهمی دارند. آنها در ابتدا بر شخصیت یک فضای داخلی معین تأکید می کنند و هدف زیبایی شناختی دارند. با این حال، آنچه نیز قابل توجه است ویژگی های آکوستیک آنها است که در سینماها، تئاترها و سالن های کنسرت اهمیت ویژه ای پیدا می کند.
بنابراین چگونه می توان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی را به درستی انتخاب کرد؟ چه دستورالعمل هایی را باید دنبال کرد و چه پارامترهایی را در نظر گرفت؟

شما می توانید تعدادی پارچه مبلی پیدا کنید. شروع از مخمل خواب دار و پایان دادن به چرم محیط زیست. این گونه پارچه ها در درجه اول به عنوان روکش مبل، مبل، صندلی راحتی و صندلی استفاده می شوند.
آنها همچنین با موفقیت به عنوان پرده، پرده، روتختی و سایر عناصر تزئینی استفاده می شوند.
بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم و ببینیم که پارچه‌های روکش چه ویژگی‌هایی دارند:

مخملی – پارچه ای نرم، کرکی و خوشایند در لمس است که در عین حال مقاوم در برابر سایش و نگهداری آسان است.

پارچه
مخمل – این یک نوع مخمل خواب دار است، همچنین در لمس نرم و با سطحی ظریف است. ساده، آسان برای استفاده و تمیز کردن. با مقاومت سایشی بالا متمایز است که به لطف آن می توان از آن برای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان یا تولید لباس استفاده کرد.
ژاکارد – یک پارچه تزئینی دو طرفه. با وزن و کیفیت بالا متمایز است.
شنیل – پارچه ای نرم و در عین حال ضخیم. از نظر بصری شبیه کرفس خوب است. بسیار بادوام و تمیز نگه داشتن آن آسان است.
آلکانترا – پارچه ای بادوام و در عین حال نرم شبیه جیر. تمیز کردن بسیار آسان.
میکروفیبر – یک پارچه مصنوعی و براق. بسیار نرم در لمس و الاستیک.
گله – یک پارچه مصنوعی شبیه مخمل. بسیار ظریف در لمس و در عین حال مقاوم در برابر سایش.
چرم مصنوعی – پارچه مصنوعی شبیه چرم واقعی. کاملا بادوام و در عین حال ضد آب و تمیز کردن آسان.
پارچه های مبلی چه پارامترهایی را باید رعایت کنند؟

پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی باید آسان برای نگهداری، مقاوم در برابر سایش و در عین حال زیبایی باشند. آنها معمولاً تحت آزمایش های متعددی قرار می گیرند که خواص آنها را تأیید می کند. مقاومت آنها در برابر پارگی، کشش، نور و مالش آزمایش می شود.
علاوه بر این، پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی اغلب از نظر تأثیر آنها بر سلامت مورد آزمایش قرار می گیرند. اشتعال پذیری آنها نیز آزمایش می شود (به ویژه در تاسیسات عمومی مهم) و همچنین نحوه نگهداری و تمیز کردن آنها.

هنگام انتخاب پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی، اجازه دهید در درجه اول نحوه استفاده از آنها را در نظر بگیریم. استفاده بسیار شدید مستلزم انتخاب پارچه‌های بادوام است که در برابر سایش مقاوم هستند اما در عین حال نگهداری آن آسان است. در اینجا، مخمل خواب دار ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

همچنین ارزش اشتعال پذیری پارچه انتخابی را دارد.
بیایید زیبایی شناسی را نیز فراموش نکنیم. پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی باید جذاب، نرم در لمس و کشسان باشند. تنها در این صورت است که آنها بر شخصیت یک فضای داخلی معین تأکید می کنند. ما می توانیم تعدادی پارچه مبلی در بازار پیدا کنیم، بنابراین برای انتخاب یکی از آنها مشکلی نداریم.