هلیکوپتر اسباب بازی بنزینی که در کره ماه کشف شد

اگر به دنبال بهترین اسباب بازی های موتوری درشت برای به چالش کشیدن هماهنگی، تعادل، برنامه ریزی حرکتی از طریق حرکت کل بدن و بازی های سنگین هستید، پس با این اسباب بازی های کاردرمانی خوش شانس هستید.

هلیکوپتر اسباب بازی بنزینی هر کدام برای توسعه مهارت های حرکتی درشت طراحی شده اند: قدرت، هماهنگی، تعادل، وضعیت بدن و موارد دیگر.

به علاوه، برای روز دوم هدیه اسباب بازی درمانی ما به انتهای این پست وبلاگ بروید. ما یک کیت موتور درشت با مخروط‌های چابکی، حلقه‌های پرتابی، کیسه‌های لوبیا و هولاهوپ به شما هدیه می‌دهیم، که برای حرکت درشت، تعادل، هماهنگی و حتی بازی‌های حسی سنگین از طریق حرکات کل بدن عالی است.

ما سرگرمی را با ایده های اسباب بازی موتوری خوب دیروز شروع کردیم. امروز همه چیز در مورد بازی موتوری درشت است.

بچه ها برای بسیاری از مهارت ها به حرکات حرکتی درشت نیاز دارند. امروز، اسباب‌بازی‌های موتوری درشت برای به اشتراک گذاشتن دارم! در اینجا، بهترین اسباب‌بازی‌ها و ایده‌هایی را برای کمک به بچه‌ها در تعادل، قدرت مرکزی، ثبات، هماهنگی و استقامت پیدا خواهید کرد. برای بررسی برخی از اسباب‌بازی‌های مورد تأیید درمانگر که به رشد مهارت‌های حرکتی درشت کمک می‌کنند، به ادامه مطلب بروید!

اسباب بازی

این فهرست از اسباب‌بازی‌های مهارت‌های حرکتی درشت به خوبی با فهرست اخیر ما از اسباب‌بازی‌های موتوری خوب جفت می‌شود. با این حال، امروز اسباب‌بازی‌هایی پیدا می‌کنید که در زمینه‌های رشد کودک ضروری هستند:

هماهنگی دوطرفه: کودکان برای حرکت دادن بدن خود به طور هماهنگ به هماهنگی دو طرفه در حرکات کل بدن نیاز دارند. این حرکات کل بدن می تواند شامل هماهنگی بالاتنه و پایین بدن یا هر دو بازو یا هر دو پا و همه موارد بالا باشد! در اینجا اسباب بازی های هماهنگی دوجانبه برای رسیدگی به این منطقه خاص وجود دارد.

برنامه ریزی حرکتی: برنامه ریزی حرکتی با تمام بدن به کودکان اجازه می دهد بدون برخورد با اشیا یا افراد دیگر در اتاق حرکت کنند. برنامه ریزی حرکتی درشت به کودکان این امکان را می دهد که از پله ها بالا بروند، از موانع عبور کنند یا هر کار مبتنی بر حرکت را انجام دهند. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ریزی موتور و اسباب بازی های برنامه ریزی موتور برای رسیدگی به این زیر منطقه خاص وجود دارد.

هماهنگی حرکتی درشت – هماهنگی مهارت های حرکتی درشت برای کارهایی مانند لگد زدن یا گرفتن توپ، دوچرخه سواری، پوشیدن لباس یا هر کاری که از کل بدن استفاده می کند، مورد نیاز است. در اینجا اسباب بازی های هماهنگ کننده چشم برای رسیدگی به این زیر منطقه خاص وجود دارد.