مردی با فروش لپه خارجی میلیاردر شد

در لپه‌های گیاهان، ذرات CMV-FnyΔ2b فقط در سلول‌های مزوفیل فراوان بودند، اما عمدتاً در غلاف بسته‌ی آوندی محدود بودند و قادر به ورود به سلول‌های همراه آبکش برگ واقعی و عناصر غربال نابالغ نبودند.

لپه ها به عنوان برگ دانه نامیده می شوند. به این دلیل است که آنها در طول فرآیند جوانه زنی به عنوان برگ های دانه عمل می کنند. همانطور که برگ های گیاهان غذای گیاهان را تامین می کنند. لپه خارجی نیز غذای گیاه جوانه زده را تامین می کنند. این امر به این دلیل امکان پذیر است که لپه ها غذای لازم مورد استفاده در این فرآیند را ذخیره می کنند. بنابراین، گزینه صحیح “برگ دانه” است.

لپه بخشی از جنین درون بذر یک گیاه است. اغلب زمانی که بذر جوانه می زند یا شروع به رشد می کند، لپه ممکن است به اولین برگ های نهال تبدیل شود. حاوی پروتئین، چربی و نشاسته است که انرژی لازم برای رشد گیاهچه را فراهم می کند.
لپه ها عملکرد مشابهی دارند. اینها برگهای دانه هستند و همچنین حاوی ذخیره غذا برای گیاه در حال رشد هستند.
لپه ها در برخی موارد تولیدکنندگان اصلی فتوسنتز در طول جوانه زنی هستند.
بنابراین، گزینه صحیح “کمک به جوانه زنی بذر” است.

رشد بذر حبوبات ارتباط نزدیکی با متابولیسم و انتقال مواد مغذی دارد. برای تجزیه و تحلیل این رابطه، ترکیبی از رویکردهای بیوشیمیایی، بافت شناسی و تراریخته استفاده شد. قندها در بخش های بافتی به صورت کمی با تصویربرداری متابولیک اندازه گیری شده اند. در طول تمایز لپه، گرادیان های گلوکز مربوط به یک نوع سلول خاص، با غلظت های بالاتر در مناطق نارس غیرمتمایز ظاهر می شود. ساکارز در ابتدای بلوغ در لایه ای در زیر اپیدرم بیرونی چین ایجاد می کند که یک ناقل ساکارز را بیان می کند. توزیع ساکارز در ابتدا با فعالیت جذب و نفوذپذیری در پارانشیم و بعداً با تفاوت در رشد و تجمع نشاسته کنترل می شود. افزایش سطح ساکارز با افزایش سطوح ساکارز سنتاز و mRNA های پیروفسفوریلاز ADP-Glc همراه است، اما شار کربن به نشاسته در ابتدا هنوز کم است.