لنت ترمز ویتارا مصرف سوخت شما را کاهش می دهد

با توسعه نوآوری، فناوری های زیادی مانند سیستم های ضد لغزش به لطف فناوری لنت ترمز ویتارا در دست توسعه هستند.

سیستم رانندگی و ترمز ایمن تر به دست می آید. هنگام خرید خودروی صفر کیلومتر و یا خرید خودروی دست دوم، می توان با بررسی دقیق سیستم ترمز با توجه به ویژگی های خودرو، آگاهانه تر رانندگی کرد.

مهمتر در عملکرد شتاب خودرو، عملکرد توقف خودرو است. به همین دلیل است که فناوری ترمز بسیار مهم است. سیستم های ترمز هیدرولیک آخرین نکته ای است که در این زمینه به آن رسیده است.

در تکنولوژی ترمز هیدرولیک، نیروی وارد شده به پدال توسط یک مایع به ترمزها می رسد.

در اینجا، فناوری توسعه یافته است که از اصل عدم فشرده سازی مایعات استفاده می کند. با این حال، این مایعات نقطه جوش نیز دارند. این دقیقاً همان چیزی است که وضعیت تخلیه پدال ترمز در مورد آن است.

برای توضیح دقیق علت رها شدن پدال ترمز، اجازه دهید ابتدا نحوه ترمزگیری را خلاصه کنیم:

ترمز در خودرو چگونه است؟
همانطور که همه ما می دانیم وقتی پدال ترمز را فشار می دهید سرعت ماشین کم شده و می ایستد. پس در پس زمینه چه اتفاقی می افتد که این فرآیند با یک حرکت پدال به دست می آید؟

فشار وارد شده به سیلندر اصلی هنگام فشردن پدال منجر به رسیدن سیال هیدرولیک به چهار سیلندر در هر چهار چرخ می شود.

در اینجا، کالیپر ترمز با فشرده کردن لنت و لنت با فشرده کردن دیسک ها، ترمز را فراهم می کند. بنابراین، همه این قطعات برای ترمز سالم مهم هستند. اما نکته قابل توجه در مورد تخلیه پدال ترمز، روغن ترمز است. بنابراین، روغن ترمز چیست؟

مایع ترمز چیست؟
مایعی که در ترمزهای هیدرولیک باعث ترمزگیری می شود، روغن ترمز نامیده می شود. این مایع یک مایع خاص با ویسکوزیته کم و نقطه جوش بالا است.

مایع موجود در روغن ترمز ساختار خاصی دارد که تبخیر نمی شود.

بنابراین از هیچ مایعی برای این منظور استفاده نمی شود. توصیه می شود هنگام انتخاب روغن ترمز به نقطه جوش توجه کنید. هر چه نقطه جوش بالاتر باشد بهتر است.