لامپ لوستر 7 وات در تهران با حراج 30% به فروش می رسد

هر سبک جدیدی که پس از سال 1930 تصور شود، معاصر تلقی می شود و همه چیز را از آن زمان تا امروز در بر می گیرد. لوسترهای مدرن سبکی هستند که در آن پیشرفت های فناوری بیشترین کاربرد را دارد.

چراغ های ال ای دی که به جای لامپ های ال ای دی روی محصول تعبیه شده اند، عموما در لامپ لوستر 7 وات یافت می شوند. آنها سادگی و خودنمایی را با هم ارائه می دهند. لوسترهای مدرن تقریباً هر سال خود و سبک خود را تجدید می کنند.

با توجه به مدل های جدیدی که هر ساله طراحی و به بازار عرضه می شود، ممکن است محصولی که خریداری می کنید در عرض 3-5 سال از مد بیفتد. جوانانی که لوسترهای مدرن می خرند، پس از چند سال به دلیل تغییر سبک، قبل از اینکه محصول قدیمی شود یا کارایی خود را از دست بدهد، لوسترهای خود را تجدید می کنند.

لوسترهای با بازوهای چدنی تراشیده شده در گروه لوسترهای کلاسیک قرار می گیرند. از مواد برنجی، آلومینیومی یا زاماک می توان به عنوان ریخته گری استفاده کرد. برای تکمیل دکوراسیون در این لوسترها می توان از کریستال های تزئینی، بشقاب های سرامیکی یا فانوس های شیشه ای استفاده کرد.

لوسترهایی که در وسط آن بولد چدنی کنده کاری شده نیز وجود دارد، محصولات بسیار مناسبی برای سالن هایی با ست مبل پر زرق و برق و کنده کاری شده است.

محیط بسیار شیکی را برای محیطی که در آن قرار دارد فراهم می کند، اما نمی تواند نور کافی را فراهم کند. آنها عمدتاً به عنوان تزئینات استفاده می شوند. این محصولات در پنجره‌های آفتاب‌گیر مساجد، اماکن متبرکه، در لوسترهای معرق رستوران‌ها، کافه‌ها و قلیان‌خانه‌های تزئین شده به سبک قدیمی خودنمایی می‌کنند. برای مکان های کم نور که نیاز به نور کمی دارید مناسب است.