قدیمی ترین حنا هندی شرابی در موزه

حنا هندی شرابی، که بیشتر به عنوان یکی از محبوب ترین مواد آرایشی در هند شناخته می شود، از زمان های قدیم تا به حال از بسیاری از مشکلات موهای ما مراقبت می کرده است.

زنان در سراسر کشور برای سال‌ها، شاید قرن‌ها، توصیه‌های مادر و مادربزرگ خود را در مورد استفاده از حنا روی موهای خود می‌پذیرند و از فواید آن بهره می‌برند.

حنا یک محصول گیاهی است و به مرور زمان تخریب می شود. در سراسر جهان رشد می کند و به همین دلیل است که از منطقه ای به منطقه دیگر نیز متفاوت است. بهترین راه برای انتخاب بهترین حنا برای مو از طریق روش های زیر است.

حنا
به دنبال حنا باشید که تازه ترین است. حنای کهنه رنگ خیلی قوی به جا نمی گذارد و همچنین می تواند واکنش های آلرژیک روی پوست داشته باشد.

حنای تازه برای پوست شما مفید است و همچنین تیره ترین رنگ را ساطع می کند. در غیر این صورت، اگر حنا را در فریزر و دور از نور نگهداری کنید، این احتمال وجود دارد که سال ها تازه بماند. همیشه می توانید تاریخ ساخت و انقضای ذکر شده در بسته بندی را بررسی کنید تا از قدمت محصول مطلع شوید.

رنگ پودر حنا چیزهای زیادی در مورد محل پیدایش دسته خاص حنا می گوید. برخی از پودرهای حنا قرمز گرم هستند، در حالی که برخی از رنگ‌های قرمز عمیق‌تر هستند.

پودر حنای هندی بیشتر به رنگ قرمز مایل به قهوه ای یا سبز یافت می شود. اگرچه رنگ پودر تعیین کننده سایه ای نیست که قرار است روی موهای شما بگذارد. شما هنوز هم می توانید تمایز قائل شوید و تصمیم بگیرید که کدام حنا برای پوست شما مناسب تر است.

حنای مرغوب چندین بار الک می شود تا از تکه های شن و سنگ های غیر ضروری پاک شود. حنای ریز آسیاب شده یک خمیر لزج کرمی ایجاد می کند که عاری از هر گونه توده ای است و می توان آن را به راحتی روی پوست سر قرار داد.

اگر پودر پودر ریز نباشد، ممکن است اپلیکاتور را مسدود کند. به دنبال بررسی محصول می‌گردد تا بفهمد آیا پودری که برند ارائه می‌دهد ریز پودر شده است یا خیر.