قارچ صدفی خشک موجب خراب شدن دندان می شود

روش های قارچ صدفی خشک به ظاهر بی پایان هستند. سریع‌ترین و بی‌دقت‌ترین راه استفاده از دستگاه آب‌گیری است، اما در آشپزخانه‌های معمولی خانه این دقیقاً یک وسیله ثابت نیست. بهترین گزینه بعدی شما فر است.

برای این روش، تنها چیزی که نیاز دارید یک ورقه پخت، یک چاقوی خوب، یک فر از قبل گرم شده با دمای 150 درجه فارنهایت و دو ساعت (یا بیشتر، بسته به سرعت خشک شدن قارچ شما) است.

اگر حیوانات گرسنه زیادی در حیاط خلوت خود (یا افراد در خانه خود) دارید، می توانید از مایکروویو خود استفاده کنید (البته ممکن است نتایج متفاوتی دریافت کنید)، اما فریزر شما مکانی نسبتاً امن برای خشک کردن است.

قارچ های خود را برش دهید و در یک کیسه کاغذی قرار دهید و بین لایه های حوله کاغذی جدا کنید. جذب بالای کاغذ باعث می‌شود رطوبت قارچ‌ها از آن عبور کند و در نهایت باعث خشک شدن کامل آن‌ها شود.

آخرین گزینه، و شاید احمقانه ترین؟ پنکه جعبه ای این روش لزوماً قارچ‌های فوق‌العاده خشک تولید نمی‌کند، اما نسیم خوبی دریافت می‌کنند و در فرآیند خشک‌کردن فرورفتگی ایجاد می‌کنند. اگر به اجاق دسترسی دارید، می توانید آنها را در آنجا تمام کنید.

چه در خانه و چه در فروشگاه، پختن قارچ خشک به یک مرحله مهم ختم می شود: آبرسانی مجدد. همچنین به عنوان بازسازی شناخته می شود، پمپاژ قارچ های خشک شده با آب اثرات متحول کننده ای خواهد داشت.

اگر وقت و آینده نگری را دارید، قارچ های خود را یک شب در آب با دمای اتاق خیس کنید تا طعم آنها به حداکثر برسد.آن شیتاکه های خشک شده بالا را به خاطر دارید؟ این چیزی است که پس از خیساندن آنها در طول شب اتفاق می افتد.
تصویر از طریق Viet World Kitchen

اگر در فشار هستید (یا احساس می کنید خود به خود هستید)، قارچ های خود را در آب داغ خیس کنید تا فرآیند تسریع شود. حدود ده دقیقه دیگر آماده خواهند