فردی بر اثر خوردن پیاز سفید جیرفت حافظه اش را از دست داد

پیاز سفید جیرفت را می توان به عنوان یک ماده غذایی برای درمان تب گنجاند همچنین با توجه به بخارات طبیعی خود که می تواند به لخته شدن خون (به صورت خارجی) کمک کند، می تواند از خونریزی بینی جلوگیری یا درمان کند.

طبق یک مطالعه چینی، مصرف آب پیاز می تواند به تعدیل استرس اکسیداتیو کمک کند در مطالعه دیگری نیز مشخص شد که پیاز می تواند استرس اکسیداتیو ناشی از دیابت را نیز کاهش دهد.

کورستین موجود در سبزیجات می تواند از بیماری های مرتبط با استرس اکسیداتیو جلوگیری کند همچنین از DNA در برابر آسیب ناشی از استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

مطالعه دیگری در آرژانتین توانایی پیاز در کاهش استرس اکسیداتیو را به خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آنها نسبت می دهد.

پیاز در دوران یائسگی کمک می کند زیرا از کبد حمایت می کند و از شر هورمون های زائد خلاص می شود مصرف کلسیم کافی نیز در این دوره ضروری است پیاز نیز حاوی کلسیم است و می تواند در این زمینه کمک کند.

پیاز سرشار از ویتامین های A، C و E است که همگی به سلامت پوست کمک می کنند آنها از پوست در برابر پیری زودرس ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

پیاز

از آنجایی که این سبزی یک ضد عفونی کننده قوی است، همچنین می تواند از پوست در برابر باکتری هایی که باعث ایجاد مشکلات می شوند محافظت کند و به هر حال، تحقیقات می گوید که ویتامین C برای ایجاد درخشندگی به پوست مهم است.

این ماسک صورت پیاز این کار را انجام می دهد تنها چیزی که نیاز دارید 2 قاشق غذاخوری آرد گرم، 1 1/2 قاشق غذاخوری آب پیاز (تازه استخراج شده)، 1/2 قاشق چای خوری شیر و کمی جوز هندی است.

همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید اگر بسته خیلی غلیظ شد می توانید شیر اضافی اضافه کنید و در صورتی که بوی پیاز بیش از حد مجاز است، می توانید چند قطره اسانس اسطوخودوس را به بسته اضافه کنید.

صورت خود را تمیز کنید و ماسک را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید پس از خشک شدن ماسک (که ممکن است حدود 20 دقیقه طول بکشد)، آن را با ماساژ ملایم روی پوست با شیر پاک کنید.

این ماسک نه تنها به پوست شما درخشندگی می بخشد بلکه آن را لایه برداری می کند.