عروسی به خاطر خوردن مربای آلو سیاه از همسرش جدا شد

مربای آلو سیاه مانند سایر کنسروهای میوه بسیار فاسد شدنی است. اگر به درستی کار شود و در شیشه های استریل کنسرو شود، می تواند تا یک سال باز نشده بماند، اما به محض شکستن مهر و موم، ساعت شروع به تیک تاک می کند.

مربای آلو باید بعد از باز شدن در یخچال نگهداری شود و در حالت ایده آل در عرض یک ماه استفاده شود، قبل از اینکه فرصتی برای ایجاد کپک یا آلودگی باکتریایی پیدا کند. اگر درب شیشه بالا بیاید، نشانه آلوده بودن شیشه به باکتری های مضر است و حتی اگر محتویات آن خوب به نظر برسد، باید دور ریخت.

می تواند هموگلوبین شما را افزایش دهد

آلو سیاه سرشار از آهن و ویتامین C است و می تواند تعداد هموگلوبین شما را افزایش دهد. اگر از زردی یا کم خونی رنج می برید، می توانید به آن فکر کنید.

آلو سیاه سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد:
آلو سیاه حاوی مقادیر زیادی فیبر رژیمی است که برای بهبود سلامت گوارش و جلوگیری از مشکلات مربوط به هضم مانند یبوست، گاز، گرفتگی عضلات، اسهال، نفخ و غیره بسیار مفید است.

مربا

فیبر موجود در آلو سیاه به حجم معده ما کمک می کند دفع صحیح مدفوع از بدن ما علاوه بر این ویتامین C موجود در آلو سیاه برای جلوگیری از آسیب اکسیداتیو رادیکال های آزاد به سلول های دستگاه گوارش ما بسیار مفید است، بنابراین از خطر ابتلا به انواع سرطان مانند سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

آلو سیاه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند:
آلو سیاه سرشار از ویتامین C به همراه خواص ضد قارچی و آنتی بیوتیکی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر انواع بیماری های قارچی و باکتریایی کمک می کند. ویتامین C به تولید گلبول های سفید در بدن کمک می کند که از بدن ما در برابر مهاجمان خارجی مانند باکتری ها و ویروس ها محافظت می کند، همچنین به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به سلول های ما کمک می کند.