سیم ظرفشویی با اسفنج بریتکس

هنگام شستن ظروف در کنار دقت در پاکیزگی سطوح، باید مراقب زیبایی و کیفیت ظروف هم باشید. به همین دلیل برای شستن هر نوع ظرف، باید دست‌ کم چند نوع اسکاچ متفاوت در آشپزخانه داشته باشید. فراموش نکنید که اسکاچ تنها برای شست‌ و شوی ظروف به کار نمی‌رود؛ از سیم ظرفشویی با اسفنج بریتکس می‌توانید برای پاک کردن مبل و فرش، سینک، کاشی و سایر سطوح خانه استفاده کنید. اسکاچ: اسکاچ انواع مختلفی دارد و برای شست‌وشوی انواع ظروف از آن استفاده می‌شود. معمولا دارای دو سطح با میزان نرمی متفاوت است که می‌توانید بسته به نوع ظرف یا سرسختی لکه، از آن‌ها استفاده کنید. اسکاچ‌های پارچه‌ای، بافتنی یا کاموایی هم از سایر مدل‌های کارآمد و محبوب هستند.ابر و اسفنج: برای شست‌ و شوی ظروف بلوری و شیشه‌ای از ابر یا اسفنج استفاده کنید. این نوع اسکاچ در کنار از بین بردن تمام لکه‌ها، باعث ایجاد خط و خش روی ظرف نمی‌شود. همچنین از این مدل برای پاک کردن و شست‌وشوی ظروف تفلون هم می‌توانید استفاده کنید. ابر و اسفنج برای پاک کردن لکه از روی سطوحی مانند فرش و مبل هم مناسب است. سیم ظرف‌شویی: سیم ظرف شویی کلافی در هم پیچیده و فلزی است که برای از بین بردن اثر لکه‌های سرسخت یا مواد غذایی سوخته در ظروف کاربرد دارد. البته نباید چندان بی‌محابا از این اسکاج استفاده کنید. بهتر است ظرف را مدتی در آب بخیسانید و سپس با سیم ظرف‌شویی لکه‌ها را از بین ببرید.

سیم ظرفشویی با اسفنج بریتکس

سیم ظرفشویی با اسفنج

سیم ظرفشویی با اسفنج تمام سوراخ‌های کوچکی که در داخل اسفنج قرار دارند مستعد جذب و تکثیر میکروب‌ها هستند. برای تمیز نگه داشتن اسفنج‌های خود باید آنها را به خوبی تمیز کنید. بعد از هر بار استفاده، باید اسفنج‌های خود را با استفاده از ترکیبی از سفید کننده و آب گرم شده با دمای حداقل ۶۰ درجه سانتی گراد بشویید. حتی با تمیز کردن روزانه، باز هم باید به طور مکرر اسفنج خود را تعویض کنید. در حالت ایده آل، باید اسفنج را پس از ۳۰ بار استفاده تعویض کنید. بنابراین، اگر هر روز یکبار از اسفنج آشپزخانه برای تمیز کردن ظروف بهره می‌برید، اسفنج‌های شما باید حدود یک بار در ماه تعویض شوند. سیم ظرفشویی می‌تواند به همان اندازه اسکاچ غیربهداشتی و آلوده باشد. شما همچنین باید هر ماه یا بعد از حدود ۳۰ بار استفاده، سیم ظرفشویی را تعویض کنید. برای تمیز کردن سیم ظرفشویی، کافی است بعد از هر بار استفاده، آن با سفید کننده و آب گرم تمیز کنید. همچنین می‌توانید با آویزان کردن سیم‌های ظرفشویی در آفتاب، باکتری‌ها را از بین ببرید. قرار گرفتن در معرض گرما باعث از بین رفتن باکتری‌ها می‌شود. قرار دادن سیم ظرفشویی یک راه ساده و ارزان برای محافظت از سلامت خانواده در برابر عفونت‌های باکتریایی و ویروسی است. برای جلوگیری از آلودگی ظروف آشپزی و سایر سطوح در هنگام تمیز کردن آشپزخانه، باید در مورد زمان تعویض اسکاچ ظرفشویی و شستن اسفنج ظرفشویی اطلاعات خود را کامل کنید. همچنین برای خرید انواع اسکاچ و سیم ظرفشویی با تخفیف‌های ویژه، اپلیکیشن اسنپ مارکت را روی گوشی خود نصب کنید.واقعیت این است که همان وسایلی که هر روز از آنها استفاده می‌کنید تا ظروف، میزها و سطوح خود را پاک کنید، ممکن است به جای از بین بردن میکروب‌ها، آنها را به مناطق بیشتری پخش کنند. هم اسکاچ و هم سیم ظرفشویی در ایجاد انواع باکتری‌های مختلف خوب عمل می‌کنند و این می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی برای شما شود. اما اگر نحوه ضدعفونی اسکاچ و سیم ظرفشویی را به خوبی بدانید، نه تنها آشپزخانه شما تمیز به نظر می‌رسد بلکه عاری از هرگونه باکتری مضری خواهد بود.

مانند بیشتر محصولات تمیز کننده، همه چیز به عهده شماست. اگر هر روز از یک محصول پاک کننده برای تمیز کردن چیزهای مختلف استفاده می‌کنید، باید زودتر آن را تعویض کنید. یک قانون خوب این است که حداقل ۱۰ روز یکبار اسفنج و سیم را تعویض کنید. با اینکه ما قبل تر بیان کردیم که اسفنج و سیم را هر ۳۰ بار استفاده عوض کنید اما اگر به صورت روزانه ۳ بار در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای شستشو ظروف از اسفنج و سیم استفاده می‌کنید، مجبور خواهید بود هر ۱۰ روز یک اسفنج و سیم جدید تهیه کنید. تمیز کردن کامل اسکاچ یا سیم ظرفشویی به دلیل ساختار آنها بسیار دشوار خواهد بود. در حالی که متخصصان به تمیز کردن با روش‌هایی مانند ماکروویو کردن یا فرو بردن آن در سرکه تکیه کرده‌اند، این روش‌ها همیشه گزینه‌های مناسبی نخواهند بود. تمیز کردن اسکاچ یا سیم ظرفشویی آشپزخانه با سفید کننده بهترین گزینه است.۳.۴ فنجان سفید کننده را با ۳ لیتر آب در سینک آشپزخانه خود مخلوط کنید و اسفنج خود را به مدت ۵ دقیقه در مخلوط غوطه ور نمایید. انجام این کار ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد. فقط یادتان باید از وایتکس استفاده نکنید زیرا دوباره باید از اسکاچ و سیم ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده کنید که ممکن است وایتکس روی ظروف بمانند و با سرو غذا وارد بدن شوند. اسکاچ یا سیم ظرفشویی آشپزخانه می‌توانند به انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها آلوده شوند. اما شما می‌توانید با شستشوی درست و ضدعفونی کردن این محصولات تمیز کننده، مواد آلوده را از سطح آشپزخانه خود دور کنید. این امکان را دارید با سرکه، سفید کننده، ماکروویو، لباسشویی و غیره اسکاچ و سیم خود را تمیز کنید.

سیم ظرفشویی بریتکس

سیم ظرفشویی بریتکس سیم ظرفشویی و اسکاچ برای پاک کردن سطح ظروف و تمیز کردن آنها به کار می روند این دو وسیله به شستشوی بهتر ظروف غذاخوری کمک زیادی میکنند ابر ظرف شویی به خوبی چربی ها و لکه های بر روی ظروف را از بین می برد و باعث درخشندگی ظروف آشپزخانه شما پس از شستشو می شوند اسکاج ها ساختاری اسفنجی دارند و دارای انواع مختلفی هستند بعضی از مدل های آنها دارای سیم هستند که به ابر سیمی شناخته میشوند این مدل برای تمیز کردن لکه های سخت که به سادگی از بین نمیروند کاربرد دارند هر دو وسیله کار تمیز کردن ظروف را برای شما آسان تر میکنند به همین علت است که سیم و ابر ظرفشویی دو عضو جدا ناپذیر بخش آشپزخانه محسوب میشوند و شما در تمامی منازل این دو وسیله را مشاهده می کنید.سکاچ و ابر ظرفشویی جهت تمیز کردن ظروف بکار می روند، اما این لوازم بخاطر اینکه مایع ظرفشویی مستقیماً با آنها در ارتباط است به معنی این نمیباشد که تمیز باشند. اکثراً افراد برداشتی به این شکل دارند که اسکاچ و اسفنج ظرفشویی چون برای تمیز کردن ظروف استفاده می شوند پس حتماً بسیار تمیز هستند اما اینگونه نیست، اسکاچ و اسفنج چون رطوبت را طولانی مدت در خود نگه می دارند بعلاوه اینکه تکه غذاهای موجود در ظروف در داخل آن ها باقی می مانند پس آنچنان که برداشت می کنیم تمیز هستند نمی باشند، بنا براین اگر روی تمیز بودن اسکاچ حساسیت زیادی داریم می توانیم با شستن و خشک کردن آن در جلوی نور خورشید از میزان آلودگی موجود در آن کم کنیم.