دختری با فلفل قرمز آسیاب نشده خودکشی کرد

فلفل قرمز آسیاب نشده تند، تندی خود را از حضور ترکیبی به نام کپسایسین بدست می آورند – و هر چه کپسایسین در فلفل بیشتر باشد، تندتر است.

به عنوان مثال فلفل دلمه ای فاقد کپسایسین است، در حالی که فلفل چیلی مقدار بیشتری از آن را دارد. اعتقاد بر این است که فلفل تند به دلیل وجود کپسایسین، متابولیسم را افزایش می دهد.

اما میزان کپسایسین مورد استفاده در اکثر مطالعات بسیار بیشتر از مقدار مصرف یک فرد عادی در یک جلسه است.

فلفل دلمه ای علاوه بر کمک به افزایش هیدراتاسیون و سطح ویتامین C، سرشار از مواد مغذی مهم دیگری نیز هست. آنها حاوی ویتامین A و پتاسیم هستند که برای حفظ توده عضلانی و فشار خون سالم ضروری هستند. و منبع عالی فیبر هستند که دوندگان برای داشتن سیستم گوارشی سالم به آن نیاز دارند.

تحقیقات همچنین نشان داده است که دریافت فیبر کافی روزانه (25 تا 29 گرم) می تواند به کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی کمک کند.

بعلاوه، آنها فولات و آهن را نیز فراهم می‌کنند که برای حمل اکسیژن به ماهیچه‌ها برای تقویت آن‌ها و استفاده از کربوهیدرات‌ها برای انرژی در طول ورزش ضروری هستند.

فلفل

به عنوان مثال، یک کارآزمایی تصادفی‌سازی‌شده و کنترل‌شده تأثیر خوردن فقط نصف قاشق چای‌خوری فلفل قرمز را بررسی کرد و محققان دریافتند که این فلفل فقط 10 کالری می‌سوزاند.

ریزو می‌گوید: «این واقعاً آنقدرها هم که بسیاری معتقدند مهم نیست. بنابراین در حالی که دوست دارید مزایای افزایش متابولیسم را نبینید، اما اگر فلفل‌های تند معده شما را ناراحت نمی‌کنند، همچنان می‌توانید بخورید.

و، تحقیقات اخیر انجمن قلب آمریکا در جلسات علمی 2020 نشان می دهد که خوردن فلفل چیلی می تواند خطر مرگ زودهنگام را به هر دلیلی، به ویژه بیماری قلبی و سرطان، تا حدود 25 درصد کاهش دهد.

آیا خوردن هر روز فلفل خوب است؟
ریزو می‌گوید: اگر فلفل دوست دارید، از آن‌ها تا جایی که دوست دارید لذت ببرید – می‌توانید هر روز یا حتی در هر وعده غذایی آن را بخورید.

با این حال، مهم است که همه چیز را در حد اعتدال بخورید. بر اساس USDA، یک وعده فلفل دلمه ای خام 3.5 اونس (100 گرم) است که تقریباً نیمی از فلفل دلمه ای است.

خط پایانی: اگر قبلاً از فلفل در رژیم غذایی خود لذت می برید، آنها منبع عالی هیدراتاسیون و مواد مغذی حیاتی هستند. و اگر قبلاً آنها را نخورده اید، انواع مختلفی از فلفل ها وجود دارد که می توانید امتحان کنید – و احتمالاً فلفل مورد علاقه خود را پیدا کنید. به یاد داشته باشید، حتی اگر آنها سالم هستند، مهم است که همه چیز را در حد اعتدال بخورید.