جک بازویی نایس از پارکینگ منزلتان فیلم می گیرد

یکی از چیزهایی که در حدود یک دهه گذشته تغییر کرده است این است که گاراژها با گذشت زمان و در نظر گرفتن فضای بین سقف و کف همچنان فضای داخلی بالاتری دارند.

امروزه، گاراژهای زیادی با ارتفاع بیش از 9 فوت وجود دارد و حتی گاراژهای 12 یا 14 فوتی به سختی شنیده می شوند، از جک بازویی نایس استفاده می کنند.

با گاراژی به این بلندی، حتی یک درب گاراژ به ارتفاع هفت یا هشت فوت، فضای زیادی بالای آن باقی خواهد گذاشت.
خبر خوب این است که یکی از برترین نام‌ها در دنیای درب بازکن برقی گاراژ، به این سوال پاسخ داده است.

درب بازکن صنعتی و تجاری گاراژ آنها برای استفاده در منازل مسکونی اقتباس شده است.

به همین دلیل، نوع جدیدی از درب بازکن با شفت ثانویه اختراع شد و به نام درب بازکن جک شفت نامگذاری شد. هنگامی که شما یک درب بازکن سنتی به سبک چرخ دستی دارید، روی سقف و در امتداد در نصب می شود، اما درب بازکن جک میل دومی دارد. شفت که درست در کنار درب گاراژ نصب شده است. در بسیاری از موارد، این نوع درب بازکن را می توان بر روی درب گاراژی به ارتفاع 7 تا 8 فوت استفاده کرد، اما باید حداقل 24 اینچ فضای سر در بالای آن داشته باشد.

در مناطقی با فضای سر کم در بالای در اما فضای زیادی در کنار درب، این درب بازکن را می توان اضافه کرد. این اغلب در خانه هایی دیده می شود که قدیمی تر هستند و سقف ها و دیوارهای آن از بتن ساخته شده است.
در شرایطی که شما یک درب گاراژ با یک پنجره عریض در بالا دارید یا در شرایطی که یک پانل کاذب بالای در قرار دارد. برخی از طراحان خانه ترجیح می دهند یک پنجره در بالای در قرار دهند تا اینکه آن را در خود درب گاراژ قرار دهند. اگر سیستم مسیری از نوع بالابر دارید، مسیرها از طریق پنجره ها قابل مشاهده نخواهند بود. هنگامی که صحبت از پانل درب کاذب نصب شده به میان می آید، این موضوع مشابه است.