تشک مسافرتی خوب که موجب تصادف دو کامیون شد

تشک مسافرتی خوب تاشو بسیار سازگار است، یک تخت خواب واقعی در یک کیف است- همراه با کیف حمل دسته خودش است و به اندازه‌ای نازک است که در صورت تا شدن، زیر اکثر تخت‌های استاندارد قرار می‌گیرد.

این تخت قابل حمل دارای روکش نرم قابل شستشو (یک ویژگی کلیدی برای تخت های مسافرتی برای کودکان) است و بدون مواد شیمیایی مضر مانند PBDE، TDCPP یا بازدارنده اشتعال TCEP ساخته شده است.

تقریباً 90 درصد از نظرات آمازون Cushy Form چهار یا پنج ستاره هستند. داوران راحتی تشک‌های تاشو، ساخت طولانی‌مدت و توانایی چرخاندن بدون صدای جیرجیر که در تشک‌های بادی بسیار رایج است را تحسین می‌کنند.

این یک تخت چادری تاشو است که با چادر شخصی خود ارائه می شود – به عبارت دیگر، این یک رویای کودک است که به حقیقت می پیوندد. با تختخواب چادری Kamp-Rite Oversize، هر خوابی را به یک سفر کمپینگ دنج تبدیل کنید (یا برای کمپینگ واقعی به طبیعت بروید).

این ویژگی حریم خصوصی، یک مانع صوتی ظریف را ارائه می‌کند که می‌تواند در هنگام اشتراک‌گذاری اتاقی در تعطیلات با بچه‌ها، و تازگی یک چادر با اندازه شخصی کمک کند. به احتمال زیاد، هیچ دعوای سر وقت خواب وجود نخواهد داشت.

این تخت قابل حمل در 11 اینچ از سطح زمین قرار دارد و دارای پنجره های مشبک به علاوه یک قسمت بالای گنبدی برای فضای سر بیشتر است.

تشک

تخت کمپینگ همراه با مگس باران و کیف حمل است. نظر دهندگان می گویند که این گزینه عالی است، که فرآیند راه اندازی آسان و شهودی است، و اینکه تخت چادری جادار و محکم به نظر می رسد.

تخت نوزاد قابل حمل Regalo My Cot Extra Long با اینچ اضافی و ظرفیت وزن 75 پوند عمر عملکردی خود را طولانی می کند، بنابراین می توانید از آن برای کودکان بزرگتر نیز استفاده کنید.

روکش بوم تختخواب را می توان شست و با یک ملحفه نصب شده برای استفاده همراه است (اگرچه بازبینان همچنین گزارش می دهند که فقط از یک ورق دوقلو استفاده کرده و آن را در اطراف پاها قرار داده اند).

پس از رشد بچه‌ها از Pack ‘n’ Plays و دیگر تخت‌های مسافرتی، منتقدان آن را به عنوان گام بعدی توصیه می‌کنند.

هنگامی که به طور کامل راه اندازی می شود، تخت خواب Regalo My یک سطح خواب به طول 54 اینچ و عرض 28 اینچ ارائه می دهد. تا شده، تخت تنها 9 اینچ در 8 اینچ در 28 اینچ است.

چه در سفرهای کمپینگ از آن در چادر استفاده کنید یا سعی کنید آن را روی زمین در کنار تخت مهمان قرار دهید، به اندازه کافی کوچک است که بتواند کار را انجام دهد و خوابی راحت را به کودک شما ارائه دهد.