با شوینده یوث دیگر نیازی به بوتاکس ندارید

چهره شما اغلب اولین چیزی است که مردم در مورد شما متوجه می شوند. و اگر گونه های شما به طور مداوم قرمز مایل به قرمز است، به راحتی می توانید احساس خودآگاهی کنید.

در حالی که مقداری قرمزی در گونه های شما نشانه زیبایی یا سرزندگی در نظر گرفته می شود، علائم مداوم یا شدید ممکن است نشان دهنده یک بیماری پزشکی باشد که نیاز به درمان دارد.

با شست و شوی مداوم صورت با شوینده یوث میتوانید از قرمزی های صورت خود کم کنید.

در نورث استار درماتولوژی در نورث ریچلند هیلز، تگزاس، تیم متخصص ما متشکل از متخصصان پوست دارای گواهی هیئت مدیره، مراقبت از پوست را برای تمام پوست‌ها، از جمله آنهایی که تحت تأثیر علائمی مانند قرمزی دائمی قرار می‌گیرند، ارائه می‌کنند.

بیایید به این قرمزی بپردازیم، از جمله علل رایج و کارهایی که باید انجام دهیم.

گونه های گلگون ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند. برای مثال، وقتی در هوای سرد بیرون از منزل هستید، رگ‌های خونی شما گشاد می‌شوند تا خون بیشتری وارد صورت‌تان شود که منجر به قرمزی آن می‌شود. خجالت می تواند قرمزی مشابهی به شکل سرخ شدن ایجاد کند. همین امر در مورد گرگرفتگی مرتبط با گرگرفتگی یائسگی نیز صدق می کند.

اما اگر گونه‌های شما مدام قرمز می‌شود یا برای مدتی قرمز می‌ماند، ممکن است با یک بیماری پزشکی مانند بثورات پوستی، درماتیت، پسوریازیس یا آفتاب‌سوختگی روبرو باشید. یکی از دلایل شایع قرمزی مزمن گونه روزاسه است.

خوب غذا بخورید و بخوابید: هوشمندانه غذا خوردن و خواب کافی پوست را جوان و شاداب می کند.
بیشتر از عمق پوست
مزایای شگفت انگیز مراقبت از پوست شامل بازیابی استحکام و یکنواختی بافت است. حتی محافظت در برابر آسیب های خورشیدی یک مزیت پنهان مراقبت از پوست است. مراقبت خوب از پوست با سلامت کلی بهتر، هم جسمی و هم روانی مرتبط است. افرادی که برای ایجاد یک روال مراقبت از پوست به کمک نیاز دارند، می توانند با یک متخصص پوست مشورت کنند.