با خوردن پسته عمده رفسنجان با میگرن خداحافظی کنید

پسته عمده رفسنجان حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئیدی مانند لوتئین و زآگزانتین است طبق گفته انجمن بینایی سنجی آمریکا، این آنتی اکسیدان ها به کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا مرتبط با سن در افراد مسن کمک می کند.

آنها یک انتخاب بهینه برای افرادی هستند که رژیم دارند پسته با کالری کمتر، پروتئین بالا چربی اشباع کم و چربی های غیراشباع بالا رقیب مناسبی برای مدیریت وزن ایده آل است.

محققان مرکز تغذیه انسان در کالیفرنیا خواص کنترل وزن آن را تایید کرده اند.

یکی دیگر از مزایای سلامتی آنها این است که منبع خوبی از فیبر رژیمی هستند که به هضم راحت کمک می کند یک وعده حدود یک اونس یا 30 گرم پسته حاوی حدود 3 گرم فیبر رژیمی است که بیش از اندازه کافی برای کارکرد دستگاه گوارش شما با ظرفیت بهینه است.

پسته دارای محتوای مس بالایی است که به جذب بیشتر آهن از منابع غذایی در بدن کمک می کند این می تواند به مبارزه با شرایطی مانند کم خونی کمک کند زیرا تعداد هموگلوبین افزایش می یابد و جریان خون را افزایش می دهد.

پسته

پسته همچنین ممکن است به از بین بردن خشکی پوست کمک کند محتوای اسیدهای چرب سالم نقش عمده ای در این جنبه ایفا می کند.

این چربی همچنین به عنوان یک حامل خوب یا روغن پایه عمل می کند زیرا به عنوان یک عنصر در درمان های سنتی مانند رایحه درمانی و ماساژ درمانی سنتی استفاده می شود.

بر اساس مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی پسته می تواند بر نشاط جنسی در مردان تأثیر بگذارد.

مطالعات نشان داده است که مردانی که روزانه حدود 100 گرم از این آجیل را به مدت سه هفته مصرف کردند عملکرد نعوظ خود را حدود 50 درصد بهبود دادند.

افراد مبتلا به دیابت می توانند از دیابت بهره مند شوند آنتی اکسیدان هایی که ممکن است در پسته وجود داشته باشد به کاهش فرآیند گلیکوزیشن کمک می کند زمانی که قندها پیوندهای نامناسبی با پروتئین ها ایجاد می کنند و آنها را غیرقابل استفاده می کنند.

بر اساس مطالعه ای که در بررسی مطالعات دیابت در سال 2014 ذکر شده است سطح قند خون و فشار خون را نیز کنترل می کند.