انار سیاه برای سرفه و پاکسازی کبد مفید می باشد

کسانی که سابقه خانوادگی بیماری هایی مانند آلزایمر یا پارکینسون دارند، حتما باید انار را در برنامه غذایی خود قرار دهند. از انار سیاه برای سرفه نیز استفاده می شود.

مطالعات بر اساس این واقعیت که انار از تشکیل پلاک در عروق مغز جلوگیری می کند، تصور می شود که نقش مهمی در پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر دارد.

علاوه بر این، ممکن است برای بیماران پارکینسون امیدوار باشد که تا حد زیادی التهاب سلول های مغز را از بین ببرد. کبد را تمیز می کند.

انار برای کبد بسیار مفید است زیرا آن را تقویت و سم زدایی می کند. در مورد خون هم همینطور است. سم زدایی و تصفیه کننده خون است. اسید سیتریک بالا، پتاسیم و آب موجود در آن از حذف مایعات باقی مانده در بدن و عملکرد خوب روده کمک می کند. چای را با گلش دم می کنند.

چای نرگس با دم کردن یک قاشق چای خوری گیاه در یک لیوان آب داغ دو بار در روز به مدت 5 دقیقه تهیه می شود. در صورت اسهال می توان یک قاشق چایخوری پوست انار خشک شده را با آب گرم میل کرد.

از آنجایی که ویژگی مسری آن به مدت 3 روز ادامه دارد، اگر فردی در اطراف شما مبتلا به آنفولانزا است، سعی کنید از آن دوری کنید.

به خصوص کودکان و سالمندان باید در این زمینه با حساسیت بیشتری عمل کنند، زیرا سیستم ایمنی آنها ضعیف تر است.

آنتی اکسیدان های موجود در انار در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. بنابراین می توانید از آب انار و پوست انار پخته شده به خصوص در ماسک های صورت استفاده کنید و در نتیجه پوستی جوان داشته باشید. خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد.

سرطان پروستات شایع ترین نوع سرطان در مردان است. سطح بالای PSA در آزمایش خون نشان می دهد که زنگ خطر به صدا در می آید.